Charakter przedsiębiorstwa Palfinger

Bez względu na to, czy mamy do czynienia z maszynami podnoszącymi stosowanymi w odniesieniu do pojazdów użytkowych, czy też z takimi, które są używanie w przewozie morskim, zaufanie firmie Palfinger wydaje się decyzją bardzo dobrą i starannie rozmyślną. Dzieje się tak przede wszystkim z tego powodu, że są to rozwiązania niezawodne oraz funkcjonalne, na uwagę zasługuje jednak również ich innowacyjność, która zawsze kwalifikowana jest do największych atutów produktów proponowanych przez wspomnianą firmę. Trudno się temu dziwić biorąc pod uwagę to, iż przy ich fabrykacji brana jest pod uwagę nie tylko znajomość techniki maszyn oraz praktyka nadmienionej firmy. Spore znaczenie ma także głos klientów. To przecież osoby, które wykorzystują podnośniki i inne sprzęty Palfinger w praktyce, mają najwięcej do powiedzenia wtedy, gdy powinno się zbadać wady i zalety tego rodzaju sprzętu, a branie pod uwagę ich opinii wydaje się w firmie czymś normalnym.

Samo przedsiębiorstwo narodziło się w roku 1932 roku, jednakże w pierwszej chwili niewiele skazywało na to, że stanie się jednym z przywódców na ogólnoświatowym rynku podnośników. Jej założyciel prowadził usługi naprawcze związane z przyczepami rolniczymi oraz wywrotkami, nie bał się jednak zmian, a do tego cierpliwie obserwował rynek i sygnalizowane na nim zapotrzebowanie. Dzisiaj przedsiębiorstwo znane jest na całym świecie, i choć główna siedziba mieści się w austriackim Salzburgu, zakłady produkcyjne oraz montażowe znajdują się nie tylko w Europie, ale dodatkowo w Ameryce Południowej i Północnej, a także w Azji. Firma Palfinger posiada też ponad 4500 centrów serwisowych i centrów sprzedaży, jakie możemy obecnie odnaleźć w 130 krajach na ziemi. Co interesujące, sporo wskazuje na to, iż wcale nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa w tym zakresie.

Mówiąc o jej potencjale i sporym znaczeniu wypada przy tym zwrócić uwagę nie tylko na podnośniki, żurawie i inne maszyny, lecz także na serwisy Palfinger. Stojące na bardzo wysokim poziomie usługi serwisowe są znakiem rozpoznawczym firmy oraz jednym ze źródeł jej popularności.